8.Засобами самоосвіти підвищувати свій професійний рівень, приймати активну участь у роботи міського методичного об’єднання, семінарах практикумах для вчителів.
Принципи психологічної служби:
Принцип науковості – здійснення діяльності на основі досягнень сучасної психології з використанням валідних діагностичних методик, що пройшли апробацію на території України та містять вікові тестові норми.
Принцип гуманізації навчально-виховного процесу – пріоритету інтересів особистості дитини.
Принцип розвивального характеру діяльності.
Принцип сенситивності – урахування вікової періодизації в розвитку певних видів психічної діяльності.
Принцип індивідуального підходу – урахування індивідуальних темпів та напрямів розвитку особистості дитини.
Принцип системності – розгляд явищ у системі навчально-виховного процесу та сукупності взаємодії суб’єктів педагогічного процесу.
Завдяки роботі психолога в школі створено:
Сприятливий психологічний клімат, де комфортно себе відчувають всі учасники виховного процесу.
Створені умови для всебічного особистісного розвитку дітей, їхнього повноцінного психічного здоров’я.
Працівники психологічної служби сприяють:
Пошуку, відбору і розвитку обдарованих дітей.
Свідомому вибору молоддю професії, з урахуванням ціннісних орієнтацій, здібностей, життєвих планів і можливостей учнів.
Успішному навчанню учнів різних вікових категорій, з урахуванням індивідуальних особливостей кожної дитини і – можливих труднощів в адаптації під час переходу з однієї вікової категорії в іншу.
Психолог та соціальний педагог захищають дітей від будь-яких форм фізичного, психічного та морального насильства, пропагують здоровий спосіб життя.
Їхня робота спрямована на формування психологічної культури учнів, педагогів, батьків.