Державний навчальний заклад "Охтирський центр професійно - технічної освіти"

Головна | Реєстрація | Вхід
Субота, 23.11.2024, 15:27
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Категорії розділу
Події в закладі [65]
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 115
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2015 » Серпень » 31 » Доповідь директора Коритник Є.П. на педагогічній раді
09:20
Доповідь директора Коритник Є.П. на педагогічній раді

 

Педагогічна рада № 1

від 31.08.2015, початок 14.00 год.

Шановні колеги!

Розпочати свій сьогоднішній виступ хочу рецептом  щастя

педагогічного працівника.

Візьміть чашу терпіння,

Налийте туди повне серце любові,

Вкиньте дві пригорщі щедрості,

Хлюпніть туди ж гумору,

Посипте добром,

Додайте якомога більше віри,

І все це добре перемішайте.

Потім намажте на шматок відпущеного вам життя

І пропонуйте всім, кого зустрінете на своєму шляху.

 

Бажаю, щоб навчальний рік, що розпочинається був для всіх нас цікавим, результативним та успішним! Вірю, що цей рік – рік   буде позначений оновленням ідей, думок, він збудить творчим імпульсом нашу енергію, додасть наснаги, оптимізму. Бажаю всім вам міцного здоров’я,  відчуття результату своєї праці, щирого  прагнення до нових знань. Бажаю не зупинятися на досягнутому, ставити перед собою високі  завдання та досягати нових вершин.

Наш колектив сьогодні поповнили молоді  колеги:Олефіренко Руслана Вікторівна, соціальний педагог,моя учениця гімназії, Татаренко Леся Василівна,моя та Олени Юріївни учениця,практичний психолог, Кулініч Сергій Володимирович,викладач фізики,учень Олени Юріївни,Кісіленко Янина Миколаївна,майстер виробничого навчання в групу 2-2,будівельників,досвідчений працівник виробництва, інженер-будівельник, яка переїхала до нас із Макіївки. Бажаю легко влитися в наш колектив, знайти серед нас друзів-однодумців, досягнути успіхів у новій роботі, сімейного щастя, добробуту, здоров’я,МИРУ!

 Слово для привітання має голова профспілки  Яценко Л.І.

КВІТИ!

Шановні колеги!

На педраді присутні ______педагогічних працівника. Відсутні ______.

Які будуть пропозиції щодо початку роботи?

До вашої уваги пропонується затвердити такий регламент роботи: для доповіді «Аналіз діяльності педагогічного колективу Центру з підвищення ефективності навчально-виховного процесу, розвитку навчального господарства за підсумками 2014-2015 н.р.та  визначення  на 2015-2016н.р. пріоритетів розвитку  закладу» надати 40 хвилин, для висвітлення інших питань – до 30 хвилин, для виступів  - до 5 хв., для пропозицій – до 3 хвилин.

Хто за такий регламент, прошу проголосувати.

Для роботи педагогічної ради потрібно обрати секретаря. Які будуть пропозиції?

...У наших руках — найбільша з цінностей світу — Людина. Ми творимо Людину, як скульптор творить свою статую з безформного шматка мармуру: десь в глибині цієї мертвої брили лежать прекрасні риси, які належить добути, очистити від усього зайвого.

В. О.  Сухомлинський

Двадцять перше століття піднімає сучасну ПТО на якісно новий

рівень, відповідати якому доводиться будь-якій освітній установі країни.

Інакше просто не можна: не встигнеш в ногу з часом – відстанеш назавжди.

Розвиток системиПТ освіти вимагає впровадження нових методів

навчання і виховання учнівської молоді. На сучасному етапі все

очевиднішим стає те, що традиційна система ПТО, орієнтована на передавання

знань, умінь і навичок, не встигає за темпами їх нарощування.

Реалізація моделі сучасної  системи ПТО сприяє більш повній професійній самореалізації  педагогічних  працівників, їх професійному й особистісному зростанню, дозволяє підвищити особисту відповідальність за рівень власного професіоналізму, втілити в життя нові підходи до управління, сутність яких можна коротко сформулювати так: «Успішний заклад. Успішний педагог. Успішний вихованець- висококваліфікований робітник».

З 2014-2015н.р. року педагогічний колектив закладу  працює надреалізацією науково – методичної  теми "Розвиток навчально-пізнавальної діяльності учнів через упровадження виробничих та педагогічних технологій". Тема була обрана з урахуванням сучасних вимог до підготовки кваліфікованих робітників, соціального запиту держави, батьків, кадрового потенціалу працівників Центру.

Педагогічний колектив  постійно розмірковує над тим, щозмінюється в житті закладу, в який бік відбуваються зміни, через якіпричини, чого чекає учень від  викладача та майстра виробничого навчання, хто він для нього - носій знань чиприклад для наслідування?

Дискутуючи з цього  приводу , колектив дійшов висновку: учень чекаєвід  нас,педагогів,  розуміння своїх проблем, прагнень; найбільше він вдячний застворені умови для самоутвердження ,самореалізації та вийти із закладу висококваліфікованим фахівцем,справжнім громадянином України.

І саме пошуки інноваційних технологій, впровадження їх уформування і розвиток життєвої компетентності учня в умовах впровадження у навчально-виховний процес Державних стандартів  ПТО стали поштовхом до професійного і творчого зростання педагога..

Стало очевидним те ,що необхідно раз і назавжди відмовитись від старихавторитарних, репродуктивних методів навчання і виховання, відшаблонних стереотипів.

 

Вирішення цих завдань залежить в значній мірі від  педагога, розкриття його творчого потенціалу, продуктивності праці, активної професійної позиції. Підтвердженням цьому єзростання рівня професійної майстерності викладачів, результати участі учнів у Всеукраїнських учнівських олімпіадах, конкурсах фахової майстерності, а саме: участь у 111 етапі Веукраїнського конкурсу Перехожука Віталія(майстер в/н Мишеньов В.О.,Рогальська Н.П.), 111 місце у 11 етапі  Всеукраїнських учнівських олімпіад з історії(Перехожук Віталій,викладач Рассказова Н.П.),111 місце зі спецдисциплін:»Кухар»-Лук»яненко Микола,викладач Лебедь Н.Д.,111 місце «Електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування»-Мурмило Володимир,викладач Герасименко І.В.,1 місце у 111 етапі Всеукраїнсьго конкурсу учнівської творчості серед учнів ПТНЗ,номінація»Історія України та державотворення»,Поліщук Дмитро,викладач Рассказова Н.П. у своєму арсеналі маємо6 переможців . Для порівняння: у минулому році ми мали  2  переможці(звісно,це мало. Але початок).

Основні заходи навчально-методичної роботи у 2014-2015 н.р. були спрямовані на інформаційний та науково-методичний супровід навчально-виробничого процесу підготовки кваліфікованих робітничих кадрів, підвищення та удосконалення професійно-педагогічної та методичної компетентності викладачів, майстрів виробничого навчання.  

Сплановані та проведені заходи колективної та індивідуальної методичної роботи: педагогічна рада, методична рада, інструктивно-методичні наради, засідання методичних комісій, працювала школа молодого спеціаліста, організована робота методичного кабінету, надавалася індивідуальна методична допомога педагогічним працівникам.

Проведено  10 засідань педагогічних рад. На засіданнях  було заслухано та прийнято рішення з питань: аналіз діяльності педагогічного колективу за підсумками 2013 – 2014 н.р. та І семестру 2014 – 2015 н.р.; погодження плану роботи закладу на 2014 – 2015 н.р.; вивчено стан підготовки кваліфікованих робітників з професій «Електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування», «Офіціант»; стан викладання предметів: «Українська мова», «Українська література», «Спеціальна технологія (електромонтери)», «Інформаційні технології», «Будова вантажного автомобіля», «Технологія кам’яних робіт»; питання організації профорієнтаційної роботи у 2015 році; стан охорони праці, пожежної безпеки у навчальних кабінетах, лабораторіях, майстернях; формування в учнівської молоді національно-патріотичного  характеру під час навчально-виховного процесу; стан проходження виробничої практики; допуск учнів до поетапної кваліфікаційної атестації та державної кваліфікаційної атестації;питання про випуск та переведення учнів на наступний курс.

Проведено 5 засідань методичної ради. На засіданнях методичних рад розглянуто  питання:про роботу над єдиною науково-методичною темою «Розвиток навчально-пізнавальної діяльності учнів через упровадження виробничих та педагогічних технологій»;про проведення І етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових та спеціальних дисциплін, конкурсів фахової майстерності, Міжнародного конкурсу з української мови ім. Петра Яцика, І етапу Всеукраїнського конкурсу учнівської творчості у номінаціях «Українська література» та «Історія України та  державотворення»; про підготовку та проведення І етапу обласного конкурсу «Педагог – новатор – 2015»; про проведення І етапу обласного огляду конкурсу на краще комплексно-методичне забезпечення предметів:  «Трактори», « Математика»;  про підсумки проведення предметних тижнів, конкурсів фахової майстерності; про підготовку та проведення обласної школи молодих спеціалістів «Перші кроки до майстерності».

Протягом навчального року працювало 5 методичних комісій: будівельної галузі (Яценко Л.І.); харчових технологій, ресторанного сервісу (Лебедь Н.Д.); сільськогосподарського виробництва, автотранспорту, електромонтерів з ремонту та обслуговування електроустаткування (Герасименко І.В.); загальноосвітньої підготовки ( Соболєва І.Ф.); класних керівників (Лазебна О.Ю.).

У полі зору роботи методичних комісій були такі питання:інформація про зміст основних нормативно-правових документів;погодження навчальних планів та програм, детальних програм виробничої практики;вивчення правил ведення журналів обліку теоретичного та виробничого навчання;підготовка та проведення олімпіад, конкурсів, предметних тижнів;моніторинг рівня навчальних досягнень учнів;організація роботи зі здібними та обдарованими учнями;про особливості проведення ЗНО – 2015;огляд навчально-методичної літератури з теми «Розвиток навчально-пізнавальної діяльності учнів через упровадження виробничих та педагогічних технологій»; аналіз комплексно-методичного забезпечення предметів.

У рамках VIМіжнародної виставки «Сучасні заклади освіти – 2015» підготовлено інноваційний проект «Адаптивна система навчання як складова навчального процесу в закладах професійно-технічної освіти» (Коритник Є.П., Чхайло О.М., Морозова Г.М.), отримано диплом Міністерства освіти і науки та срібна медаль у номінації «Діяльність професійно-технічного навчального закладу з підвищення якості підготовки кваліфікованих робітників».

Інноваційний проект: «Застосування міжпредметних зв’язків для підвищення якості навчання :  проблеми  та перспективи»  (Куткович О.М.,  Коритник Є.П.,  Кальченко О.О.)

До участі у Шостому Міжнародному форумі «Інноватика у сучасній освіті» підготовлено творчу роботу: «Форми, методики, технології розробки та використання комплексно-методичного забезпечення предмету у навчально-виховному процесі». (Лебедь Н.Д., Коритник Є.П., Савочка Л.І.)

У обласному конкурсі «Педагог – новатор – 2015» брали участь викладачЛебедь Н.Д.(номінація «Голова методичної комісії»).Викладач Чикало Р.В. брав участь у обласному конкурсі на краще комплексно-методичне забезпечення предмету «Трактори».

Проведено тижні з професій: «Слюсар з ремонту автомобілів» (Герасименко І.В., Марченко М.Г.); «Електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування» (Герасименко І.В., Ковбаса В.Г.); «Штукатур. Маляр. Лицювальник плиточник», «Муляр. Пічник. Штукатур» (Яценко Л.І., Чорнобай І.Д., Чикотило В.О., Федорова В.В.); «Офіціант. Бармен» (Кучер Н.Г., Лебедь Н.Д.); тиждень правознавства (Рассказова Н.П.); української мови та української літератури (Коритник Є.П., Лазебна О.Ю.); тиждень охорони праці (Бова К.С.).

При проведенні предметних тижнів, конкурсів фахової майстерності, змістовні заходи були сплановані та проведені з української мови та літератури (викладачі Коритник Є.П., Лазебна О.Ю.), з іноземної мови (викладач Авдєєнко А.С.), з правознавства (викладач Рассказова Н.П.).

Педагогічним працівникам Чорнобай І.Д., Федоровій В.В. необхідно більш творчо та відповідально планувати заходи позаурочної діяльності, співпрацювати з учнями з метою розвитку їх навчально-пізнавальної діяльності.

З метою обміну досвідом роботи, підвищення рівня професійної компетентності проведені уроки-покази:Рассказова Н.П., Лебедь Н.Д., Горбушко Л.І., Яценко Л.І., Авдєєнко А.С., Ніжнік О.С., Герасименко І.В.

З метою підвищення рівня професійної компетентності педагогічні працівники Коритник Є.П., Чикало Р.В.,  Савочка Л.І., Горобець А.В., Ніжнік О.С., Авдєєнко А.С., Лебедь Н.Д., Лазебна О.Ю. брали участь у семінарах-практикумах  НМЦ ПТО у Сумській області.

Проведено засідання обласної школи молодого викладача професійної підготовки та майстра виробничого навчання «Перші  кроки до майстерності», де проведена панорама-показ уроків теоретичного навчання ( викладачі Лебедь Н. Д., Герасименко І.В.), виробничого навчання ( майстер Кунченко В.Г.), майстер –клас «Адаптивна система як складова навчального процесу в закладах професійно-технічної освіти»  (Коритник Є.П.), тематичний тренінг «Нетрадиційний урок – засіб творчої співпраці» Ніжнік О.С.), вернісаж методичних педагогічних ідей.

Протягом навчального року педагогічні працівники підвищували кваліфікаційний рівень шляхом самоосвіти, участі у роботі обласних семінарів, навчання на курсах підвищення кваліфікації. Пройшли курси підвищення кваліфікації: Рогальська Н.П., Лебедь Н.Д.Атестовано 4 педагогічних працівники (Ніжнік О.С., Горбушко Л.І., Кунченко В.Т., Савочка Л.І.). Підтвердили кваліфікаційну категорію: «Спеціаліст І категорії»  – 1; підвищили тарифний розряд – 2 особи; відповідає займаній посаді – 1 особа.

Водночас, у навчально - методичній діяльності закладу не в повній мірі проводилась цілеспрямована робота викладачів, майстрів виробничого навчання  з підвищення рівня успішності учнів, з розвитку навчально-пізнавальної діяльності здібних учнів  через реалізацію міжпредметних зв’язків професійно-теоретичної та професійно-практичної підготовки : з розвитку навчально-пізнавальної діяльності учнів та підготовки їх до участі у Всеукраїнських учнівських олімпіадах, конкурсах професійної майстерності; педагогічними працівниками недостатньо приділялася увага самоосвітній діяльності, вивченню передового педагогічного та виробничого досвіду з метою підвищення рівня професійної компетентності,в результаті чого  слабка практична спрямованість навчання, одноманітність прийомів і методів навчальної діяльності на уроці.

Протягом навчального року не надано належної уваги питанню підготовки матеріалів до друку у фахових періодичних виданнях. У роботі методичних комісій недостатньо приділялася  увага нетрадиційним формам проведення засідань, конкретним пропозиціям та рекомендаціям із питань підготовки та проведення уроків, зі складання методичних розробок. Протоколи засідань не завжди відзначаються ґрунтовністю, не надавалося належної уваги аналізу та самоаналізу проведених уроків-показів, вивченню стану викладання предметів та якості підготовки кваліфікованих робітників із певної професії, роботі зі здібними учнями, міжпредметним зв’язкам теоретичної та практичної підготовки.

 

     Незважаючи на певні труднощі,які сьогодні переживає країна,а це війна на Донбасі,минулий навчальний рік був плідним для нашого навчального закладу:

 

.Набір учнів ДНЗ «Охтирський центр ПТО» станом на 01.09.2014 року становив 98%.

 

План державного замовлення

Фактично станом на 01.09.2014

Добір

Всього

% виконання плану державного замовлення

Охтирка

155

133

14

147

95

Тростянець

75

45

18

63

84

В-Писарівка

50

48

9

57

114

РАЗОМ

280

226

41

267

98

 

У 2015році,на жаль,набір становить-75%.(по Охтирці – 108%, 108учнів, по м.Тростянцю – 42,6%,32учні, по філії – 60%,45учнів).

  Навчальний заклад увійшов до 100 найбільш популярних ПТНЗ України щодо зарахування найбільшої кількості учнів.

З 01.09.2015р.ми розпочинаємо здійснювати підготовку кваліфікованих робітників із професій»Перукар(перукар-модельєр).Візажист».

            Обладнано кабінет «Перукарської та віражної справи» та майстерню перукарів, візажистів.

Закінчено роботи по улаштуванню електромонтажної лабораторії.

Розпочато роботипоремонту вестибюлів першого та другого поверхів центрального корпусу з улаштуванням стін та стель гіпсокартоном (закуплено 40 кв.м. плитки для укладання на першому поверсі).

Розпочато роботи по облаштуванню лабораторії сільськогосподарських машин та лабораторії тракторів (закуплено 100 кв.м плитки для підлоги).

У вересні будуть замінені 8 вікон на металопластикові:кабінет історії, бухгалтерія, конференц-зал.

 

Перехідний контингент учнів ДНЗ «Охтирський центр ПТО»

 

Станом на 01.07.2015

Станом на 31.08.2015

Понад державне замовлення

Охтирка

203

201

6

Тростянець

97

96

 

В-Писарівка

96

95

 

РАЗОМ

396

392

6

 

Випускники 2015 року

 

За результатами ДКА

За результатами поетапної атестації

Охтирка

47

12

Тростянець

23

3

В-Писарівка

59

 

РАЗОМ

129

15

 

 

 Протягом  навчального року   випущено 20 слухачів, що навчалися за направленням державної служби зайнятості  ( 10  чол. з професії «Кухар», 10 чол.  з професії «Продавець продовольчих товарів»). За індивідуальною формою навчання підготовлено 4 чол. з професії «Кухар», 1  чол. з  професії «Слюсар з ремонту автомобілів».

          За договорами підготовлено 10 осіб з професії «Водій автотранспортних засобів  ( категорія «В»)».

 

Втрата контингенту протягом 2014-2015 н. р.

 

Кількість учнів

Охтирка

9

Тростянець

5

В-Писарівка

0

РАЗОМ

14

 

 

            Сьогодні хочеться особливу увагу звернути на це питання. Жодного учня не втратили в групі 2-4,3-4 (майстри в/н Марченко М.Г., Мишеньов В.О., Рогальська Н.П.), кл.керівник Рассказова Н.П.

Рівень успішності перехідного контингенту учнів 2014-2015 н.р.

Відмінників ( високий рівень знань)  2 учні (1%) група 1-6:  Гопко Р.,  Рудіченко К.

Достатній рівень знань 80 учнів (39,4%)

Середній рівень знань 121 учень (59,6%)

 7 балів і вище мають 82 учні.

Велика роль в організації навчально-виховного процесу відводиться майстру в/н, адже якість підготовки висококваліфікованих фахівців залежить від його професійного рівня. Майстер в/н має бачити перспективу, відчувати нове, опиратись на кращий педагогічний і практичний досвід навчання і виховання, постійно підвищувати свою кваліфікацію, професійну майстерність.

            Сучасний майстер в/н, на мою думку,- це професіонал своєї справи, має творчий підхід і сучасні погляди на навчання та виховання. Крім того, він повинен  відчувати і розуміти дітей, будь-якої хвилини прийти на допомогу, бути порадником і другом, бути особистістю творчою і здатною до саморозвитку.

            Не випадково говорять фахівці ПТО: «Який майстер, такі й учні». Від фахової компетентності, досконалого володіння професійними навичками майстра в/н, бажання постійно підвищувати свій професійний рівень, уміння навчити залежить якісна підготовка учнівської молоді. Вправний майстер в/н – авторитет для учня, приклад для наслідування.

            Такими є Пророк В.М. (майстер виробничого навчання водінню), Марченко М.Г. , Мишеньов В.О., Рогальська Н.П., Рубан Г.К., Кучер Т.Г., Мороз К.Г.

Проведення конкурсів фахової майстерності та тижнвіз професій говорять про те, що не всі проводились на належному рівні.

 Проведені тижні з професій «Штукатур», «Слюсар з ремонту автомобілів», «Електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування» та конкурси фахової майстерності, переможцями яких стали учні Клюєв О. (група 2-1), Богомол В. (група 2-3), Касьяненко Ю. ( група 2-8), але у ІІ  етапі ( Клюєв О., Богомол В.) не підтвердили як теоретичні, так і практичні знання (майстри в/н Федорова В.В., Пось С.В.).

    На неналежному рівні було організовано та  проведено конкурс фахової майстерності з професії «Штукатур» ( викладачі Яценко Л.І., Чорнобай І.Д., майстер виробничого навчання Федорова В.В.)

            Протягом року майстри виробничого навчання працювали над впровадженням інноваційних виробничих та педагогічних технологій, а саме: «Формування в учнів стійкої позитивної мотивації навчальної діяльності» ( Ковбаса В.Г.); «Діагностування і попередження відставання учнів у навчанні» (Рогальська Н.П.); «Проблемне навчання як засіб розвитку творчої активності учнів» (Касьяненко О.І.); «Розвиток навчально-пізнавальної діяльності учнів на уроках виробничого навчання через упровадження інформаційно – комунікаційних технологій» (Кунченко В.Г., Горбушко Л.І.); «Індивідуалізація та диференціювання навчання на принципах особистісно – орієнтованої  педагогічної технології» (Кучер Т.Г.); педагогічні працівники будівельної галузі ( Яценко Л.І., Федорова В.В., Чорнобай І.Д., Чикотило В.О. ) вивчали досвід викладача Логвіненко В.І.  «Реалізація інтегративних зв’язків Спеціальної технології з іншими навчальними предметами через упровадження інноваційних педагогічних технологій». На уроках виробничого навчання майстри виробничого навчання Марченко М. Г., Мишеньов В.О. знайомлять учнів з новими зразками сільськогосподарської техніки «Бурякозбиральні комбайни», «Зернозбиральні комбайни». Майстри виробничого навчання Федорова В.В., Чикотило В.О.   використовують інноваційні технології декоративного опорядження поверхні сучасними будівельними матеріалами.

            На жаль, це не можна побачити на кожному уроці в/н.

            Для майстра в/н важливе значення має володіння сучасними новітніми технологіями виробництва, використання у своїй роботі інноваційних методів навчання і виховання.Хороший майстер постійно має продовжувати вчитися: вчитися працювати над собою, учитися спілкуватися з учнями та їхніми батьками, колегами, учитися відстежувати і застосовувати зміни, які відбуваються в ПТО та на ринку праці.

            Якщо учень відчуває, що майстер знає набагато більше, ніж він, зможе навчити його всім професійним навичкам і вмінням, якими володіє, тоді йому буде цікаво вчитися.

            Завдяки самовідданій праці таких майстрів, які є і в нашому навчальному закладі, їх здатності навчати і виховувати, високому професіоналізму, компетентності майстрів, навчання забезпечує високоякісну підготовку сучасного кваліфікованого робітника.

 

 Сьогодні Українська держава та її громадяни стають безпосередніми учасниками процесів, які мають надзвичайно велике значення для подальшого визначення долі країни. Тому Концепцією національно-патріотичного виховання дітей і молоді визначено патріотичне, громадянське виховання як стрижневі, основоположні напрямки виховання.

Важливе місце в патріотичному вихованні займає участь наших учнів і педагогічних працівників у загальноміських урочистостях та заходах навчального закладу:

       - з нагоди Дня Незалежності та Дня Прапора;

- урочистій ході  до Дня Перемоги у Другій світовій війні;

-  патріотичних акціях, уроках мужності;

-  співпраці із членами волонтерських організацій;

- наданні  благодійної допомоги військовослужбовцям, учасникам антитерористичної   операці тощо.

Головну роль увихованні учнівської молоді відіграє педагог, його особистий приклад,  погляди та практичні дії, що мають бути взірцем для наслідування.

Так, заслуговує на увагу досвід співпраці майстра виробничого навчання та  класного керівника Марченка М.Г.,  Рассказової Н.П. (група1-4), майстрів виробничого навчання Рогальської Н.П., Мишеньова В.О.(група 2-4). Цілеспрямована робота цих педагогів дає позитивний результат. У групах 1-4, 2-4, 1-3 (майстер Рубан Г.К., Пойменов С.В.) відсутні пропуски занять та виробничої практики без поважних причин. Слід відзначити й налагоджену систему контролю  за відвідуванням учнів у цих групах, співпрацю майстрів та класних керівників з батьками,  чітке ведення щоденної документації.

      Як показує досвід, у нашому навчальному закладі майстер виробничого навчання та класний керівник – це та нитка, яка зв’язує в одне ціле дитину, викладача, батьків, громадськість. Слід відзначити індивідуальний підхід до кожного учня, розвиток їх творчих здібностей майстрів виробничого навчання Горбушко Л.І., Соколової І.П. та класного керівника Лебедь Н.Д., які  зуміли залучити учнів своєї групи як до гуртків художньої самодіяльності, так і спортивних секцій. Учні групи (Олондар І., Костючок А., Волобуєва А., Кисіль А., Бєляєва А., Купіна І. та ін.) найактивніші учасники усіх виховних заходів, конкурсів, розважальних програм, благодійних акцій.

  Слід відмітити й роботу майстра виробничого навчання Касьяненка О.І. Не дивлячись на короткий термін роботи, майстер отримавши у спадок ще не повністю «розігнану групу» учнів, працював над збереженням контингенту, сприяв їхній участі у громадській та суспільно корисній діяльності закладу.

Проте хотілося б  звернути увагу на планування, виконання, підвищення  рівня заходів з правового та превентивного виховання, залучення учнів груп до участі в гуртках і секціях:  Чорнобай І.Д.,  Кунченко В., Федоровій В.В., Ковбаси В.Г., поведінка учнів яких неодноразово розглядалася на радах профілактики правопорушень.

З метою формування навичок здорового способу життя й запобігання тютюнової залежності серед учнів Центру, захисту здоров’я та прав людей жити у середовищі, вільному від тютюнового диму, постійно проводилася антинікотинова профілактична робота. На початку навчального року учні груп 1-2, 1-4, 2-1, 2-4, 1-8 палили на території навчального закладу та прилеглих територіях. Однак спільними зусиллями, інколи навіть із залученням начальника КМСД Бичкова В.В., власним прикладом майстрів виробничого навчання було припинено, але, на  жаль, недокорінно це негативне явище. З 1 вересня  в наш заклад прийдуть першокурсники. Тому майстрам виробничого навчання та класним керівникам, викладачам слід звернути особливу увагу на шкідливі звички учнів із самого першого дня та проводити систематично профілактичну роботу. Під час перерв не засиджуватися в кабінетах, лабораторіях, майстернях, а виходити до учнів як у коридори, так і на подвір’я.

Як бачимо, для учня в нашому  навчальному закладі  немає ближчої людини, ніж майстер виробничого навчання, класний керівник, викладач, керівник гуртка. Саме від нас залежить ступінь сформованості учнівського колективу. Уміння згуртувати навколо себе учнів - великий дар і велика робота.  Захоплення педагога стає захопленням учнів. Інколи риси характеру педагога переходять у характер вихованців: «Байдужість породжує байдужість, а  вогонь породжує вогонь!».

Слід відзначити творчу, плідну роботу керівників  гуртків  Сотнікової В.А. (вокального співу), Нетреби В.І. (театральний), Кравченко К.Г.(хореографічний), які постійно шукають нові таланти та заохочують учнів до художньої самодіяльності. Співпраця керівників гуртків також дає свої результати. Наші учні гідно представили  навчальний заклад на конкурсі «Учень року-2015» (Олондар І., Бєляєва А.)., «Таланти  профтехосвіти» (дипломант Тарабан О.).

Хочеться відмітити, що у 2014-2015 році у закладі успішно розвивалися  спортивні секції (теніс, волейбол, міні - футбол, баскетбол, легка атлетика ), кер. Самсоненко А.А. та спортивний гурток (загальна фізична підготовка), кер. Семененко Ю.Г. Найактивніше відвідували спортивні секції учні груп 1-3 (майстри виробничого навчання Рубан Г.К., Пойменов С.В.), 1-8 (майстер виробничого навчання Касьяненко О.І.), 2-3 (майстер виробничого навчання Пось С.В.), 1-7 (Майстер виробничого навчання Горбушко Л.І.,Соколова І.П., класний керівник Лебедь Н.Д.).

У порівнянні з минулорічною ХХVIIІ обласною спартакіадою в загальнокомандному заліку збірні команди Центру покращили результати: у змаганнях з легкоатлетичного кросу (3 місце); міні-футболу, юнаки (5 місце); з настільного тенісу  (5 командне місце), волейболу (5 командне місце, 2 місце у підгрупі); легка атлетика (9 командне, ІІ місце в особистому заліку), І місце з баскетболу.

Але, якщо проаналізувати питання щодо залучення учнів до позаурочної діяльності, то можна, не боячись, сказати, що цим питанням найбільше опікується заступник з НВР Лазебна О.Ю., а бажано, щоб першими ініціаторами були майстри, класні керівники.          

                Не можна сьогодні не відзначити позитивну роботу бібліотекаря закладу Оберемко Н.І., голови ПК Яценко Л.І. та членів ПК, які плідно працювали над згуртуванням колективу як учнівського, так і трудового (це і екскурсії, зустрічі, вогники, участь у міських заходах тощо).

            Є надія та сподівння не лише в адміністрації, а, я гадаю, і в колективі, що молоді педагогічні працівники, які працюватимуть у психологічній службі (Руслана Вікторівна та Леся Василівна), будуть надійними і першими помічниками майстрів в/н, викладачів.

            Наявні результати і здобутки – це наша з вами заслуга. Це кропітка, творча, наполеглива, самовіддана праця кожного з вас, усього нашого колективу (це ремонтні роботи, оновлення матеріально-технічної бази), за що кожному висловлюю щиру подяку. Особливо з цього питання хочеться відзначити учнів групи3-1 та майстра в/н Федорової В.В.

Чим  більше нами буде докладатися зусиль для професійного навчання,зроствння та отримання певних трудових навичок учнів, чим більше буде учасників і переможців конкурсів фахової майстерності, учнівських олімпіад, Всеукраїнських конкурсів, чим більше нас займатиметься науков-методичною діяльністю, друкуванням у ЗМІ, участю у громадській роботі та культурно-масових заходах, то мені, як керівнику, здається, що імідж закладу буде надзвичайно високим, і домисли, здогадки, перебільшення, плітки, чутки ніколи буде розпускати.

Ми є і маємо бути прикладом для наслідування учнями.

Пріоритетними напрямками роботи закладу у 2015-2016 н. р. є:

  • пошук шляхів підвищення якості навчальних досягнень учнів із загальноосвітніх та спеціальних предметів; залучення педагогів закладу та учнів до науково-дослідницької роботи з упровадження виробничих та педагогічних технологій;
  • сприяння  узагальненню  та поширенню передового педагогічного досвіду у фахових виданнях;
  • встановлення дієвих міжпредметних зв’язків теоретичної та практичної підготовки учнів;
  • удосконалення системи роботи зі здібними учнями відповідно до завдань, визначених програмою «Творча обдарованість»
  • удосконалення педагогічної освіти майстрами виробничого навчання;
  •  удосконалення якості викладання предметів професійно-теоретичної та професійно-практичної підготовок  у навчальних групах з підготовки робітників високого рівня кваліфікації та покращення  матеріально-технічної бази кабінетів, майстерень, лабораторій.
  • Відкриття нової професії: «Майстер з діагностики та налагодження електронного устаткування автомобільних засобів».
  •  

Ураховуючи нові суспільно-політичні реалії в Україні, відповідно до Концепції національно-патріотичного виховання пріоритетними завданнями  виховної роботи є :

  • виховання громадянської свідомості учнів, їх налаштованості на осмислення моральних та культурних цінностей, історії, систему вчинків, які мотивуються любов'ю, вірою, волею, усвідомленням відповідальності;
  •  вивчення та популяризацію героїчної історії українського народу, збереження і пропаганду історико-культурної спадщини;
  • поліпшення військово-патріотичного виховання молоді, формування готовності до захисту Вітчизни, психологічної готовності до добровільного вступу на державну, військову службу та зразкове виконання службових обов'язків;
  • виховання поваги та любові до державної мови;
  • формування моральних якостей особистості, культури поведінки, вихованнябережливого ставлення до природи, розвиток мотивації до праці;
  • виховання і розвиток потреб у здоровому способі життя, збереження і зміцнення     фізичного та психологічного здоров’я учнів як найвищої соціальної цінності;
  • формування творчої працьовитої особистості, виховання цивілізованого господаря;
  • створення умов для соціального захисту дітей, особливо дітей-сиріт та дітей, що залишились без батьківського піклування;
  • зміцнення служби соціального та психолого-педагогічної допомоги дітям, батькам, сім’ям;
  •  розвиток системи учнівського самоврядування;
  • створення умов для творчого розвитку природних обдарувань, залучення учнів до різноманітної діяльності щодо інтересів, допомоги знайти кожному справу до душі.

 

Зі святом, шановні колеги! Нових творчих  злетів у нашій роботі, миру, добробуту, благополуччя вам і вашим родинам, нашому навчальному закладу!

Привітання Косова П.В.

 

Доповідь директора Коритник Є.П. на педагогічній раді

Категорія: Події в закладі | Переглядів: 1172 | Додав: xajlel7a | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Форма входу
Пошук
Календар
«  Серпень 2015  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
Архів записів
Друзі сайту
Годинник

Copyright MyCorp © 2024 | Безкоштовний хостинг uCoz