У рамках роботи над науково-методичною проблемою «Удосконалення навчально-пізнавальної діяльності учнів через упровадження виробничих та педагогічних технологій » у відокремленому навчальному підрозділі м.Тростянець ДНЗ «Охтирський центр ПТО» відбувся семінар-практикум «Реалізація методів самостійно-пізнавальної діяльності учнів, як шлях формування компетентностей учнів». Захід був спрямований на підвищення майстерності педагогічних працівників. До участі в семінарі були залучені педагогічні працівники різних методичних комісій. Під час його проведення використані сучасні форми методичної роботи. Методична комісія загальноосвітньої підготовки (голова МК Власенко Н.С.) представила методичну панораму «Форми і методи самостійно-практичної роботи на уроках особистісно-орієнтованого навчання». Викладачі та майстри виробничого навчання будівельного профілю ( голова МК Логвіненко В.І.) підготували доповіді на тему «Шляхи розвитку розумових здібностей учнів, формування в них самостійної практичної діяльності» та запросили до педагогічної майстерні, де були вироблені методичні рекомендації на основі вивчення та обговорення питань із запропонованої теми, впровадження яких сприятиме підвищенню фахового рівня педагога та рівня навчально-виховної роботи. Методична комісія харчових технологій (голова МК Негода Л.М.) продемонструвала урок-панораму з технології приготування їжі з основами товарознавства. На уроці широко розкрита система роботи викладача Негоди Л.М. з організації самостійної діяльності учнів. Колективне обговорення питання з проблеми відбулося на засіданні педагогічної ради. Учасники форуму працювали за принципом «Те, що сам ти знаєш, передай другому, а те, чого не знаєш, від інших візьми», обмінювалися досвідом з упровадження ідей, знахідок, організації самостійно-пізнавальної діяльності учнів.
|